Želite, da bi se vaš otrok samostojno učil, hkrati pa bi čas, namenjen učenju kakovostno izkoristil? Kakšne tehnike in strategije lahko uporabljamo za boljše pomnjenje? Zakaj nas je strah pred ocenjevanjem znanja in kako ga premagati? Vabimo otroke od 5. do 9. razreda, da se nam pridružijo na skupinskih delavnicah, na katerih bodo v 8 šolskih urah (2×180 min) dobili praktične odgovore na številna vprašanja v povezavi s šolsko uspešnostjo in učenjem.
Želite, da bi se vaš otrok samostojno učil, hkrati pa bi čas, namenjen učenju kakovostno izkoristil? Kakšne tehnike in strategije lahko uporabljamo za boljše pomnjenje? Zakaj nas je strah pred ocenjevanjem znanja in kako ga premagati? Vabimo otroke od 5. do 9. razreda, da se nam pridružijo na skupinskih delavnicah, na katerih bodo v 8 šolskih urah (2×180 min) dobili praktične odgovore na številna vprašanja v povezavi s šolsko uspešnostjo in učenjem.
Vsebina delavnice
Delavnica je razdeljena na šest vsebinskih delov, ki bodo sestavljeni iz teoretičnega in praktičnega dela.
V prvem delu bomo spoznali osnovne vidike učenja in nekatere učne stile. Učni stili nam povedo, kakšen je posameznikov primarni način sprejemanja informacij. Pravilna kombinacija učenja s primarnim in ostalimi učnimi stili lahko vidno vpliva na otrokovo učno uspešnost. Otroci bodo preko zabavnega kviza poiskali svoj primarni učni stil, nato pa bomo skupaj ugotovili, katere so najboljše učne strategije za posamezen stil.
Drugi sklop je namenjen organizaciji časa in učnega prostora ter zastavljanju dosegljivih ciljev. Otroci se bodo naučili organizirati delovni prostor in učne pripomočke, načrtovati čas učenja ter si zastavljati ustrezne cilje. Pravilna organizacija učenja in ustrezno zastavljeni cilji omogočajo učencem, da postopno in po vnaprej načrtovanih korakih usvajajo novo znanje, na koncu pa samostojno ocenijo/evalvirajo svoj proces učenja in svoje znanje.
Osrednji sklop delavnice je namenjen spoznavanju učnih strategij, različnih mnemotehnik za boljše pomnjenje informacij in pripravo na ocenjevanje znanja.
V zaključku delavnice bomo povzeli naučeno in novo pridobljeno znanje povezali v celoto – načrtovali učenje od samega začetka do konca učnega procesa.
Delavnica bo v celoti zajela vse bistvene točke, ki jih vaši šolarji potrebujejo za uspešno učno delo, njihova naloga pa naj bo, da pridobljeno znanje začnejo uporabljati pri vsakdanjem učenju. Vložen trud se splača!
Vsak udeleženec poleg obširnega znanja o učenju prejme tudi:
🗸 osvežitve in prigrizke
🗸 ves tiskan material in delovne liste potrebne za delavnico
🗸 kratek seznam ključnih pomembnih informacij za osvežitev spomina
🗸 nova poznanstva in prijatelje.
Vrsto let so strokovnjaki verjeli, da se učenci učnih strategij naučijo tekom odraščanja. Po opravljenih raziskavah so ugotovili, da veliko učencev pravilne učne strategije usvoji le, če so vključeni v neposredno poučevanje teh strategij. Izkoristite priložnost in prijavite svojega otroka na delavnico.
O izvajalkah
LJUBLJANA
Marina Vidmar je po poklicu univerzitetna diplomirana psihologinja. Že od zaključka študija dela na področju vzgoje in izobraževanja. Poklicno kariero je začela v svetovalni službi Škofijske klasične gimnazije, nadaljevala kot svetovalna delavka in izvajalka dodatne strokovne pomoči na več ljubljanskih osnovnih šolah.
V Centru Motus izvaja diagnostično ocenjevanje otrok in mladostnikov, odkrivanje nadarjenosti in karierno svetovanje. Svoje prednosti pri delu z otroki in mladostniki vidi v bogatih izkušnjah pri delu z vsemi deležniki vzgojno-izobraževalnega procesa – učenci, učitelji, starši in vodstvom šole ter pokrivanju vseh temeljnih področij dela s šolajočimi se otroki in mladino: delo z učenci s posebnimi potrebami, odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci, karierno svetovanje, svetovalno delo s starši pri učnih in čustveno vedenjskih težavah…
MARIBOR
Nives Vogrinec je mag. profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike, zaposlena na Centru Janeza Levca v Ljubljani, kjer se ukvarja z vzgojo in izobraževanjem otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami. Poleg omenjenega zajema njeno delo tudi pomoč in izvajanje aktivnosti v okviru Centru Motus. Ker verjame, da je svet poln skritih čudes, še neodgovorjenih vprašanj ter izzivov, ki jih je z nekaj trde volje mogoče rešiti, zmeraj išče priložnosti za pridobivanje novih znanj. Pri svojem delu izhaja iz izkušenj, ki jih je pridobivala skozi številne formalne in neformalne dejavnosti doma in v tujini. Pri poučevanju izhaja iz potreb, talentov in osebnih želja vsakega posameznika, pri čemer gradi na vzpostavljanju pristnih in toplih odnosov. Delo z otroki in mladostniki jo neizmerno veseli in navdihuje, saj vidi v učencih, s katerimi dela, možnost za odkrivanje sveta v novi luči, vseživljenjsko učenje in osebnostno rast.
V prostem času neizmerno rada potuje in spoznava nove kulture, se rekreira v naravi, prebere knjigo ali si ogleda dober film, kar ji da zagon za reševanje novih vsakodnevnih izzivov.
LJUBLJANA
Delavnica v Ljubljani bo za učence izvedena v petek, 24. marca 2023 (16.30 – 19.30) in v soboto, 25. marca 2023 (09.00 – 12.00). Vsa srečanja bodo potekala v prostorih Centra Motus na Zaloški cesta 69 (Dvorec Sela, vhod C, 1. nadstropje).
MARIBOR
Delavnica v Mariboru bo za učence izvedena v petek, 24. marca 2023 (16.30 – 19.30) in v soboto, 25. marca 2023 (09.00 – 12.00). Vsa srečanja bodo potekala v prostorih Svetovalnice Jasna na Kettejevi ul. 2 (vhod iz Radvanjske c.) v Mariboru.
Prijavni obrazec - Učimo se z glavo
Naročanje in povpraševanja
E-mail: sprejemna@center-motus.si
Telefon: 070 688 676 (vsak delovni dan med 09.00 in 12.30 – če se ne javimo, vas pokličemo nazaj)