Avtizem dandanes predstavlja najhitreje naraščajočo razvojno-nevrološko motnjo, ki prizadene približno 1 % populacije. Učenje preko igre, s poudarkom na strategijah poučevanja, ki so prilagojene otrokom z avtizmom, predstavlja enega izmed poglavitnih elementov učinkovite zgodnje obravnave.
Cilji izobraževanja:
- prepoznati zgodnje opozorilne znake avtizma,
- spoznati različne vrste razvojno specifičnih igralnih aktivnosti in materialov,
- seznaniti se s pripravo ustreznega okolja za poučevanje v kontekstu igre,
- spoznati konkretne strategije poučevanja: skupne vezane pozornosti in imitacije v kontekstu igre; neverbalne in verbalne komunikacije v kontekstu igre; socialnih veščin v kontekstu igre.
Mnenja udeležencev izobraževanja:
"Pohvala obema za jasna in natančna usmerjanja. Kljub temu, da je predavanje potekalo preko spleta, sem ga spremljala brez težav, saj sta predavateljici razločno in jasno podajali informacije. Z veseljem bi s predavateljicama tudi v živo poklepetala, ker imata res veliko znanja in vem, da bi mi na tem področju zelo koristile dodatne informacije!"
"Pohvaliti želim vsebino predavanja - konkretni primeri dela, zelo strukturirano, pregledno (konkretni nasveti, kako se lotiti obravnave); obe predavateljici sta odlični, predavata na zanimiv način."
"Pohvaliti želim strukturo predavanj obeh predavateljic, povezanost teorije in prakse, prehajanje med vsemi temami zelo dopolnjujoče."
"Pohvaliti želim prikaz praktičnih primerov, videov, ki so naredili vsebine predavanja zanimivejše in oprijemljivejše."
Udeleženke izobraževanja 11.-12. 2. 2022
"Pohvalila bi obe predavateljici, in sicer za strokovno, jasno, razumljivo in konkretno predstavljeno vsebino. Poleg tega bi pohvalila samo načrtovanje izobraževanja - zdelo se mi je ravno prav interaktivno (z vmesnimi video vložki). Res izjemno izobraževanje!"
"Zelo izčrpno in strokovno podana vsebino seminarja. Jasno, pregledno in zelo uporabno."
"Krasno predavanje, zelo informativno in podprto s konkretnimi strategijami."
Udeleženke izobraževanja 3.-4. 2. 2023
Izvajalka:
Nina Korošec, mag. prof. spec. in reh. ped.
Datum izvedbe in lokacija:
Petek in sobota, 11. in 12. april 2025 (petek popoldne, sobota dopoldne)
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.
Trajanje:
8 pedagoških ur
Izobraževanje je namenjeno:
pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih in prilagojenih programih za predšolske otroke (npr. vzgojitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci)
Cena:
105 € na udeleženca
Potrdilo:
Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 8 pedagoških ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev točk za napredovanje v nazive.
Prijave:
V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.
O izvajalki:
Nina je po poklicu specialna pedagoginja in edukantka Geštalt terapije, po duši pa igralka. Pa ne filmska, temveč takšna, ki se igra z otroci. Igra je namreč njeno orodje dela. Meni namreč, da so otroška igra pravzaprav otrokove besede in medij, da se mu lahko približamo. Po njenem mnenju lahko z igro za otroka ustvarjamo izkušnje, preko katerih bo lažje vzpostavljal stik, se učil in razvijal.
Njena osebna in profesionalna pot se ves čas prepleta z avtizmom, ki je pomemben del njenega življenja. Pri svojem delu obravnava predšolske otroke, je mentorica staršem, izvaja delavnice in predavanja ter razmišlja, kako v Sloveniji izboljšati pogoje za otroke z avtizmom in njihove starše. Ima znanje o intenzivni zgodnji obravnavi otrok z avtizmom, o modelu Integriranih igralnih skupin IPG, nadomestne komunikacije PECS, pozna osnove modela strukturirane analize in obravnave govorne apraksije pri otrocih VML, gradnikov gibanja za otroke s posebnimi potrebami, nekaj časa pa je bila tudi učiteljica v programih za avtizem. Trenutno se izobražuje o modelu zgodnje obravnave avtizma Early Start Denver Model, poznan pod kratico ESDM.
V prostem času se rada giba in ustvarja. Blizu so ji razne somatske prakse, najraje pa uživa v naravi.