Izobraževanje za pedagoške delavce: Igra kot orodje za delo s predšolskimi otroki z avtizmom

Avtizem dandanes predstavlja najhitreje naraščajočo razvojno-nevrološko motnjo, ki prizadene približno 1 % populacije. Učenje preko igre, s poudarkom na strategijah poučevanja, ki so prilagojene otrokom z avtizmom, predstavlja enega izmed poglavitnih elementov učinkovite zgodnje obravnave.

 

Cilji izobraževanja:

  • prepoznati zgodnje opozorilne znake avtizma,
  • spoznati različne vrste razvojno specifičnih igralnih aktivnosti in materialov,
  • seznaniti se s pripravo ustreznega okolja za poučevanje v kontekstu igre,
  • spoznati konkretne strategije poučevanja: skupne vezane pozornosti in imitacije v kontekstu igre; neverbalne in verbalne komunikacije v kontekstu igre; socialnih veščin v kontekstu igre.

 

Mnenja udeležencev izobraževanja:

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvala obema za jasna in natančna usmerjanja. Kljub temu, da je predavanje potekalo preko spleta, sem ga spremljala brez težav, saj sta predavateljici razločno in jasno podajali informacije. Z veseljem bi s predavateljicama tudi v živo poklepetala, ker imata res veliko znanja in vem, da bi mi na tem področju zelo koristile dodatne informacije!"

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim vsebino predavanja - konkretni primeri dela, zelo strukturirano, pregledno (konkretni nasveti, kako se lotiti obravnave); obe predavateljici sta odlični, predavata na zanimiv način."

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim strukturo predavanj obeh predavateljic, povezanost teorije in prakse, prehajanje med vsemi temami zelo dopolnjujoče."

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim prikaz praktičnih primerov, videov, ki so naredili vsebine predavanja zanimivejše in oprijemljivejše."

 

 

Udeleženke izobraževanja 11.-12. 2. 2022

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Pohvalila bi obe predavateljici, in sicer za strokovno, jasno, razumljivo in konkretno predstavljeno vsebino. Poleg tega bi pohvalila samo načrtovanje izobraževanja - zdelo se mi je ravno prav interaktivno (z vmesnimi video vložki). Res izjemno izobraževanje!"

 

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Zelo izčrpno in strokovno podana vsebino seminarja. Jasno, pregledno in zelo uporabno."

 

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Krasno predavanje, zelo informativno in podprto s konkretnimi strategijami."

 

 

Udeleženke izobraževanja 3.-4. 2. 2023

 

Izvajalka:

Nina Korošec, mag. prof. spec. in reh. ped.

Datum izvedbe in lokacija:

Petek in sobota, 11. in 12. april 2025 (petek popoldne, sobota dopoldne)
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.

Trajanje:

8 pedagoških ur

Izobraževanje je namenjeno:

pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih in prilagojenih programih za predšolske otroke (npr. vzgojitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci)

Cena:

105 € na udeleženca

Potrdilo:

Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 8 pedagoških ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev točk za napredovanje v nazive.

Prijave:

PRIJAVNICA (KLIKNI TUKAJ)

V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.

 

 

O izvajalki:

Nina je po poklicu specialna pedagoginja in edukantka Geštalt terapije, po duši pa igralka. Pa ne filmska, temveč takšna, ki se igra z otroci. Igra je namreč njeno orodje dela. Meni namreč, da so otroška igra pravzaprav otrokove besede in medij, da se mu lahko približamo. Po njenem mnenju lahko z igro za otroka ustvarjamo izkušnje, preko katerih bo lažje vzpostavljal stik, se učil in razvijal.

Njena osebna in profesionalna pot se ves čas prepleta z avtizmom, ki je pomemben del njenega življenja. Pri svojem delu obravnava predšolske otroke, je mentorica staršem, izvaja delavnice in predavanja ter razmišlja, kako v Sloveniji izboljšati pogoje za otroke z avtizmom in njihove starše. Ima znanje o intenzivni zgodnji obravnavi otrok z avtizmom, o modelu Integriranih igralnih skupin IPG, nadomestne komunikacije PECS, pozna osnove modela strukturirane analize in obravnave govorne apraksije pri otrocih VML, gradnikov gibanja za otroke s posebnimi potrebami, nekaj časa pa je bila tudi učiteljica v programih za avtizem. Trenutno se izobražuje o modelu zgodnje obravnave avtizma Early Start Denver Model, poznan pod kratico ESDM.

V prostem času se rada giba in ustvarja. Blizu so ji razne somatske prakse, najraje pa uživa v naravi.

 

Nina Korošec, Igra kot orodje za delo s predšolskimi otroki z avtizmom