Izobraževanje za pedagoške delavce: Preprečevanje neželenega vedenja otrok z avtizmom

Cilji izobraževanja:

🗸 seznaniti se s poglavitnimi značilnostmi otrok z avtizmom

🗸 spoznati koncept podpore pozitivnemu vedenju

🗸 naučiti se opredeliti neželeno vedenje po shemi ABC

🗸 naučiti se prepoznati funkcijo neželenega vedenja

🗸 spoznati temeljne strategije učinkovitega preprečevanja neželenega vedenja.

Mnenja udeležencev izobraževanja:

caret-down caret-up caret-left caret-right
Udeleženka izobraževanja 27./28. 11. 2020

 

"Ob enem pa še enkrat pohvalim predavanje, ki je bilo zelo dobro, najboljše od vseh, katerih sem se udeležila. Odnesla sem veliko novih informacij, ki mi sedaj zelo pomagajo pri delu z dečkom avtistom."

 

Udeleženka izobraževanja 27./28. 11. 2020

 

"To je bilo predavanje z veliko začetnico. Veliko koristnih informacij, govorjenje in ne branje, kot smo vajeni od mnogih priznanih predavateljev. V glavnem, čudovito. Vsekakor mi ni bilo škoda časa, ki sem ga namenila poslušanju."

 

Udeleženka izobraževanja 19./20. 3. 2021

 

"Pohvaliti želim izvedbo izobraževanja, ker je bilo zastavljeno tako, da smo lahko sodelovali, izpostavljali svoje primere, dobili konkretne odgovore."

 

Udeleženka izobraževanja 19./20. 3. 2021

 

"Pohvaliti želim predavateljico, njeno strokovnost ter konkretnost. Zelo pozitivno, da se teorija vnaša v prakso, torej opis konkretnih primerov."

 

Udeleženke izobraževanja 21./22. 1. 2022

Udeleženka izobraževanja 21./22. 1. 2022

"Točno to sem potrebovala pri svojem delu, saj se velikokrat sprašujem ravno o namenu neželenih vedenj učencev, pri čemer mi bo zelo pomagalo znanje, ki nam ga je podala gospa Tina. S tem znanjem lahko bolje opravljam svoje delo, se bolje soočam z neželenim vedenjem in resnično pomagam otrokom, s katerimi se srečujem. "

Udeleženka izobraževanja 21./22. 1. 2022

"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da je bilo predavanje zelo konkretno zastavljeno (takojšnji prenos iz ter v prakso, ni bilo samo teoretiziranje), bilo je zastavljeno na način, da smo lahko res sledili in nam pozornost ni uhajala (odmori, vnašanje informacij v zapiske, skupinsko reševanje primerov). "

Udeleženka izobraževanja 21./22. 1. 2022

"Super ste! Že več časa vas spremljam preko socialnih omrežij in sem zelo zadovoljna z izobraževanjem. To je bilo prvo vaše izobraževanje, ki sem se ga udeležila, in najverjetneje ne bo zadnje. Hvala vam!"

Udeleženka izobraževanja 20./21. 1. 2023

 

"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da se je posvetila vsakemu zastavljenemu vprašanju in da je z nami delila konkretne izkušnje in konkretne situacije in materiale, ki nam bodo v pomoč pri delu."

 

Udeleženka izobraževanja 20./21. 1. 2023

 

"Pohvaliti želim predavateljico, njeno obširno znanje in podajanje konkretnih napotkov za delo z otroki. Zahtevna vsebina je bila predstavljena na razumljiv način."

 

Izvajalka:

Tina Rehberger, univ. dipl. psih.

Lokacija in datum izvedbe:

Spletna platforma ZOOM.

Trenutno zbiramo prijave za novo izvedbo. Naslednja izvedba bo v šolskem letu 2023/2024 - datum izvedbe bo sporočen naknadno.

Število ur:

8 ur

Izobraževanje je namenjeno:

pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih in prilagojenih programih za predšolske in mlajše šolske otroke - 1. triada OŠ (npr. vzgojitelji, učitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci)

Cena:

105 €/udeleženec

Potrdilo:

Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 8 ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev točk za napredovanje v nazive.

Prijava:

PRIJAVNICA (KLIKNI TUKAJ)

V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.