
Če želimo otrokom z avtizmom pomagati, se jih moramo naučiti razumeti. Kadar jih njihovo nepredvidljivo, nenavadno, lahko tudi razdiralno vedenje ovira pri razvijanju lastnih potencialov, učenju in zadovoljivem vključevanju med sovrstnike, govorimo o neželenem vedenju.
Cilji izobraževanja:
- seznaniti se s poglavitnimi značilnostmi otrok z avtizmom,
- spoznati koncept podpore pozitivnemu vedenju,
- naučiti se opredeliti neželeno vedenje po shemi ABC,
- naučiti se prepoznati funkcijo neželenega vedenja,
- spoznati temeljne strategije učinkovitega preprečevanja neželenega vedenja.
Zainteresirani udeleženci izobraževanja se bodo lahko kasneje udeležili tudi "follow-up" srečanja, ki bo nudilo dodaten čas za poglobljeno razpravo, zastavljanje dodatnih vprašanj in predstavitev še več praktičnih primerov.

Mnenja udeležencev izobraževanja:
"Ob enem pa še enkrat pohvalim predavanje, ki je bilo zelo dobro, najboljše od vseh, katerih sem se udeležila. Odnesla sem veliko novih informacij, ki mi sedaj zelo pomagajo pri delu z dečkom avtistom."
"To je bilo predavanje z veliko začetnico. Veliko koristnih informacij, govorjenje in ne branje, kot smo vajeni od mnogih priznanih predavateljev. V glavnem, čudovito. Vsekakor mi ni bilo škoda časa, ki sem ga namenila poslušanju."
"Pohvaliti želim izvedbo izobraževanja, ker je bilo zastavljeno tako, da smo lahko sodelovali, izpostavljali svoje primere, dobili konkretne odgovore."
"Pohvaliti želim predavateljico, njeno strokovnost ter konkretnost. Zelo pozitivno, da se teorija vnaša v prakso, torej opis konkretnih primerov."
Udeleženke izobraževanja 21.-22. 1. 2022

"Točno to sem potrebovala pri svojem delu, saj se velikokrat sprašujem ravno o namenu neželenih vedenj učencev, pri čemer mi bo zelo pomagalo znanje, ki nam ga je podala gospa Tina. S tem znanjem lahko bolje opravljam svoje delo, se bolje soočam z neželenim vedenjem in resnično pomagam otrokom, s katerimi se srečujem. "
"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da je bilo predavanje zelo konkretno zastavljeno (takojšnji prenos iz ter v prakso, ni bilo samo teoretiziranje), bilo je zastavljeno na način, da smo lahko res sledili in nam pozornost ni uhajala (odmori, vnašanje informacij v zapiske, skupinsko reševanje primerov). "
"Super ste! Že več časa vas spremljam preko socialnih omrežij in sem zelo zadovoljna z izobraževanjem. To je bilo prvo vaše izobraževanje, ki sem se ga udeležila, in najverjetneje ne bo zadnje. Hvala vam!"
"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da se je posvetila vsakemu zastavljenemu vprašanju in da je z nami delila konkretne izkušnje in konkretne situacije in materiale, ki nam bodo v pomoč pri delu."
"Pohvaliti želim predavateljico, njeno obširno znanje in podajanje konkretnih napotkov za delo z otroki. Zahtevna vsebina je bila predstavljena na razumljiv način."
Udeleženci izobraževanja 19.-20. 1. 2024

Izvajalka:
dr. Tina Rehberger Povše, univ. dipl. psih., specializantka klin. psih.
Datum izvedbe in lokacija:
Zadnja izvedba je potekala v marcu 2025. Naslednja izvedba bo v šolskem letu 2025/26 - trenutno zbiramo informativne prijave. Takoj ko bo znan točen termin, vas bomo o tem obvestili.
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.
Trajanje:
10 pedagoških ur
(+ 4 pedagoške ure za "follow-up" srečanje)
Izobraževanje je namenjeno:
pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih, prilagojenih in posebnih programih za predšolske in mlajše šolske otroke - 1. triada OŠ (npr. vzgojitelji, učitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci)
Cena:
105 € na udeleženca
(+ 35 € za "follow-up" srečanje, v kolikor bi se udeležili tudi tega)
Potrdilo:
Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 10 pedagoških ur (oz. 14 ur, če se udeležijo še "follow-up" srečanja), ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev 0,5 točke za napredovanje v nazive.
Prijave:
V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.

"Follow-up" je nadaljevalno srečanje za udeležence izbranega izobraževanja, ki se navezuje na obravnavane vsebine le-tega. Na "follow-up" srečanju bo na voljo dodaten čas za poglobljeno razpravo in vprašanja, za katera je morda na izobraževanju zmanjkalo časa. V primeru nekaterih izobraževanj bodo predavatelji morda udeležencem naložili kakšno "domačo nalogo" ali jih spodbudili k opazovanju praktičnih primerov v času med izvedenim izobraževanjem in "follow-up" srečanjem. Udeleženci bodo tako po izvedenem izobraževanju dodatno motivirani, da čim prej preizkusijo naučeno teorijo in smernice za delo v praksi, saj bodo o teh izkušnjah lahko poročali na "follow-up" srečanju in svoje nove izkušnje primerjali z ostalimi udeleženci.
Termin "follow-up" srečanja bo znan naknadno, predvidoma pa bo srečanje izvedeno 10-14 dni po koncu izobraževanja. "Follow-up" srečanje bo potekalo bodisi v prostorih Centra Motus v Ljubljani bodisi preko spletne platforme ZOOM, odvisno od želja udeležencev.
Na "follow-up" srečanje se lahko prijavite že skupaj z izbranim izobraževanjem v zgornji prijavnici ali naknadno po izvedenem izobraževanju.
Cena: dodatnih 35 € za udeleženca.
O izvajalki:
Dr. Tina Rehberger Povše je psihologinja, predana raziskovanju in kliničnemu delu na področju psihologije otrok in mladostnikov. Poklicna pot jo je pripeljala do Ambulante za avtizem na Pediatrični kliniki v Ljubljani, kjer je del multidisciplinarnega diagnostičnega tima. Bogate izkušnje s področja diagnosticiranja in obravnave otrok z avtizmom pridobiva doma in v tujini.
V preteklosti je soorganizirala več odmevnih mednarodnih izobraževanj s področja avtizma, kot predavateljica pa že več let sodeluje v programih profesionalnega usposabljanja pedagoških delavcev. Svoje znanje s področja razvojne psihologije in otroške igre je dodatno nadgradila z doktorskim študijem na Oddelku za psihologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani, v okviru katerega si je prizadevala za vpeljevanje modela integriranih igralnih skupin v programe predšolske vzgoje. Zaključila je tudi II. stopnjo izobraževanja iz vedenjsko-kognitivne terapije, svoje usposabljanje pa zdaj nadaljuje kot specializantka klinične psihologije.
