Izobraževanje za pedagoške delavce in študente: Moč igre – strategije za zgodnjo obravnavo otrok z avtizmom

izobraževanje za pedagoške delavce, zgodnja obravnava otrok z avtizmom

 

Avtizem dandanes predstavlja najhitreje naraščajočo razvojno-nevrološko motnjo, ki prizadene približno 1 % populacije. Učenje preko igre, s poudarkom na strategijah poučevanja, ki so prilagojene otrokom z avtizmom, predstavlja enega izmed poglavitnih elementov učinkovite zgodnje obravnave.

 

Cilji izobraževanja:

  • prepoznati zgodnje opozorilne znake avtizma,
  • spoznati različne vrste razvojno specifičnih igralnih aktivnosti in materialov,
  • seznaniti se s pripravo ustreznega okolja za poučevanje v kontekstu igre,
  • spoznati konkretne strategije poučevanja: skupne vezane pozornosti in imitacije v kontekstu igre; neverbalne in verbalne komunikacije v kontekstu igre; socialnih veščin v kontekstu igre.

 

Mnenja udeležencev izobraževanja:

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvala obema za jasna in natančna usmerjanja. Kljub temu, da je predavanje potekalo preko spleta, sem ga spremljala brez težav, saj sta predavateljici razločno in jasno podajali informacije. Z veseljem bi s predavateljicama tudi v živo poklepetala, ker imata res veliko znanja in vem, da bi mi na tem področju zelo koristile dodatne informacije!"

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim vsebino predavanja - konkretni primeri dela, zelo strukturirano, pregledno (konkretni nasveti, kako se lotiti obravnave); obe predavateljici sta odlični, predavata na zanimiv način."

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim strukturo predavanj obeh predavateljic, povezanost teorije in prakse, prehajanje med vsemi temami zelo dopolnjujoče."

 

Udeleženka izobraževanja 12.-13. 2. 2021

 

"Pohvaliti želim prikaz praktičnih primerov, videov, ki so naredili vsebine predavanja zanimivejše in oprijemljivejše."

 

 

Udeleženci izobraževanja 11.-12. 2. 2022

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Pohvalila bi obe predavateljici, in sicer za strokovno, jasno, razumljivo in konkretno predstavljeno vsebino. Poleg tega bi pohvalila samo načrtovanje izobraževanja - zdelo se mi je ravno prav interaktivno (z vmesnimi video vložki). Res izjemno izobraževanje!"

 

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Zelo izčrpno in strokovno podana vsebino seminarja. Jasno, pregledno in zelo uporabno."

 

Udeleženka izobraževanja 11.-12. 2. 2022

 

"Krasno predavanje, zelo informativno in podprto s konkretnimi strategijami."

 

 

Udeleženci izobraževanja 3.-4. 2. 2023

 

Udeleženci izobraževanja 2.-3. 2. 2024

 

Udeleženci izobraževanja 11.-12. 4. 2025

 

Izvajalka:

dr. Tina Rehberger Povše, univ. dipl. psih., specializantka klinične psihologije.

Datum izvedbe in lokacija:

Naslednja izvedba bo potekala v šolskem letu 2025/26, predvidoma v petek in soboto, 28. in 29. novembra 2025 (petek popoldne in sobota dopoldne).
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.

Trajanje:

10 pedagoških ur (v 2 dneh)

Izobraževanje je namenjeno:

pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih in prilagojenih programih za predšolske otroke (npr. vzgojitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci), študentom ustreznih pedagoških študijskih smeri

Cena:

  • 105 € na udeleženca v primeru prijave do 14 dni pred izvedbo; 125 € ob prijavi v zadnjih 14 dneh pred izvedbo
  • 20 % popusta za študente

Potrdilo:

Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 10 pedagoških ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev 0,5 točke za napredovanje v nazive.

V primeru udeležbe na "follow-up" srečanju bodo udeleženci pridobili potrdilo o dodatnih 8 urah, in sicer z udeležbo na srečanju (4 pedagoške ure) + samostojnim delom v obliki domače naloge in preizkusa znanja (4 pedagoške ure).

 

O izvajalki:

 

Dr. Tina Rehberger Povše je psihologinja, predana raziskovanju in kliničnemu delu na področju psihologije otrok in mladostnikov. Poklicna pot jo je pripeljala do Ambulante za avtizem na Pediatrični kliniki v Ljubljani, kjer je del multidisciplinarnega diagnostičnega tima. Bogate izkušnje s področja diagnosticiranja in obravnave otrok z avtizmom pridobiva doma in v tujini.

V preteklosti je soorganizirala več odmevnih mednarodnih izobraževanj s področja avtizma, kot predavateljica pa že več let sodeluje v programih profesionalnega usposabljanja pedagoških delavcev. Svoje znanje s področja razvojne psihologije in otroške igre je dodatno nadgradila z doktorskim študijem na Oddelku za psihologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani, v okviru katerega si je prizadevala za vpeljevanje modela integriranih igralnih skupin v programe predšolske vzgoje. Zaključila je tudi II. stopnjo izobraževanja iz vedenjsko-kognitivne terapije, svoje usposabljanje pa zdaj nadaljuje kot specializantka klinične psihologije.

izobraževanje za pedagoške delavce, Tina Rehberger Povše

Prijave:

PRIJAVNICA (KLIKNI TUKAJ)

V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.

V primeru vaše odjave do 14 dni pred izvedbo vam povrnemo celotno že plačano kotizacijo; v primeru odjave 7-14 dni pred izvedbo vam povrnemo 50 % kotizacije; v primeru odjave v zadnjih 7 dneh pred izvedbo kotizacije ne vračamo!

 

izobraževanje za pedagoške delavce, moč igre - follow up

"Follow-up" srečanje je nadaljevalno srečanje za udeležence izbranega izobraževanja. Na "follow-up" srečanju bo na voljo dodaten čas za poglobljeno razpravo, izmenjavo izkušenj in predstavitev lastnih primerov na podlagi “domače naloge” oz. aktivnosti. Ob koncu izbranega izobraževanja bodo namreč predavatelji udeležence povabili k nadaljevalnemu srečanju s predajo “domače naloge”, ki bo udeležence dodatno spodbudila k takojšnji implementaciji novih znanj v pedagoško prakso.

Po opravljeni aktivnosti bodo svoje izkušnje lahko primerjali na “follow-up” srečanju, ki se bo zaključilo s kratkim preizkusom znanja. Srečanje preko ZOOM-a, ki traja 4 pedagoške ure, bo tako skupaj s samostojno opravljeno aktivnostjo in preizkusom znanja udeležencem omogočilo potrdilo o udeležbi na nadaljevalnem srečanju v obsegu dodatnih 8 pedagoških ur.

Termini bodo znani naknadno, predvidoma pa bo posamezno “follow-up” srečanje izvedeno 10-14 dni po koncu izbranega izobraževanja. Potekalo bo preko spletne platforme ZOOM ali v prostorih Centra Motus v Ljubljani.

Na "follow-up" srečanje se lahko prijavite že skupaj z izbranim izobraževanjem v zgornji prijavnici ali naknadno po izvedenem izobraževanju. 

Cena: dodatnih 35 € za udeleženca