
Avtizem dandanes predstavlja najhitreje naraščajočo razvojno-nevrološko motnjo, ki prizadene približno 1 % populacije. Učenje preko igre, s poudarkom na strategijah poučevanja, ki so prilagojene otrokom z avtizmom, predstavlja enega izmed poglavitnih elementov učinkovite zgodnje obravnave.
Cilji izobraževanja:
- prepoznati zgodnje opozorilne znake avtizma,
- spoznati različne vrste razvojno specifičnih igralnih aktivnosti in materialov,
- seznaniti se s pripravo ustreznega okolja za poučevanje v kontekstu igre,
- spoznati konkretne strategije poučevanja: skupne vezane pozornosti in imitacije v kontekstu igre; neverbalne in verbalne komunikacije v kontekstu igre; socialnih veščin v kontekstu igre.

Mnenja udeležencev izobraževanja:
"Pohvala obema za jasna in natančna usmerjanja. Kljub temu, da je predavanje potekalo preko spleta, sem ga spremljala brez težav, saj sta predavateljici razločno in jasno podajali informacije. Z veseljem bi s predavateljicama tudi v živo poklepetala, ker imata res veliko znanja in vem, da bi mi na tem področju zelo koristile dodatne informacije!"
"Pohvaliti želim vsebino predavanja - konkretni primeri dela, zelo strukturirano, pregledno (konkretni nasveti, kako se lotiti obravnave); obe predavateljici sta odlični, predavata na zanimiv način."
"Pohvaliti želim strukturo predavanj obeh predavateljic, povezanost teorije in prakse, prehajanje med vsemi temami zelo dopolnjujoče."
"Pohvaliti želim prikaz praktičnih primerov, videov, ki so naredili vsebine predavanja zanimivejše in oprijemljivejše."
Udeleženci izobraževanja 11.-12. 2. 2022

"Pohvalila bi obe predavateljici, in sicer za strokovno, jasno, razumljivo in konkretno predstavljeno vsebino. Poleg tega bi pohvalila samo načrtovanje izobraževanja - zdelo se mi je ravno prav interaktivno (z vmesnimi video vložki). Res izjemno izobraževanje!"
"Zelo izčrpno in strokovno podana vsebino seminarja. Jasno, pregledno in zelo uporabno."
"Krasno predavanje, zelo informativno in podprto s konkretnimi strategijami."

Udeleženci izobraževanja 3.-4. 2. 2023

Udeleženci izobraževanja 2.-3. 2. 2024

Udeleženci izobraževanja 11.-12. 4. 2025

Izvajalka:
dr. Tina Rehberger Povše, univ. dipl. psih., specializantka klinične psihologije.
Datum izvedbe in lokacija:
Naslednja izvedba bo potekala v šolskem letu 2025/26, predvidoma v petek in soboto, 28. in 29. novembra 2025 (petek popoldne in sobota dopoldne).
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.
Trajanje:
10 pedagoških ur (v 2 dneh)
Izobraževanje je namenjeno:
pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih in prilagojenih programih za predšolske otroke (npr. vzgojitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci), študentom ustreznih pedagoških študijskih smeri
Cena:
- 105 € na udeleženca v primeru prijave do 14 dni pred izvedbo; 125 € ob prijavi v zadnjih 14 dneh pred izvedbo
- 20 % popusta za študente
Potrdilo:
Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 10 pedagoških ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev 0,5 točke za napredovanje v nazive.
V primeru udeležbe na "follow-up" srečanju bodo udeleženci pridobili potrdilo o dodatnih 8 urah, in sicer z udeležbo na srečanju (4 pedagoške ure) + samostojnim delom v obliki domače naloge in preizkusa znanja (4 pedagoške ure).
O izvajalki:
Dr. Tina Rehberger Povše je psihologinja, predana raziskovanju in kliničnemu delu na področju psihologije otrok in mladostnikov. Poklicna pot jo je pripeljala do Ambulante za avtizem na Pediatrični kliniki v Ljubljani, kjer je del multidisciplinarnega diagnostičnega tima. Bogate izkušnje s področja diagnosticiranja in obravnave otrok z avtizmom pridobiva doma in v tujini.
V preteklosti je soorganizirala več odmevnih mednarodnih izobraževanj s področja avtizma, kot predavateljica pa že več let sodeluje v programih profesionalnega usposabljanja pedagoških delavcev. Svoje znanje s področja razvojne psihologije in otroške igre je dodatno nadgradila z doktorskim študijem na Oddelku za psihologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani, v okviru katerega si je prizadevala za vpeljevanje modela integriranih igralnih skupin v programe predšolske vzgoje. Zaključila je tudi II. stopnjo izobraževanja iz vedenjsko-kognitivne terapije, svoje usposabljanje pa zdaj nadaljuje kot specializantka klinične psihologije.

Prijave:
V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.
V primeru vaše odjave do 14 dni pred izvedbo vam povrnemo celotno že plačano kotizacijo; v primeru odjave 7-14 dni pred izvedbo vam povrnemo 50 % kotizacije; v primeru odjave v zadnjih 7 dneh pred izvedbo kotizacije ne vračamo!

"Follow-up" srečanje je nadaljevalno srečanje za udeležence izbranega izobraževanja. Na "follow-up" srečanju bo na voljo dodaten čas za poglobljeno razpravo, izmenjavo izkušenj in predstavitev lastnih primerov na podlagi “domače naloge” oz. aktivnosti. Ob koncu izbranega izobraževanja bodo namreč predavatelji udeležence povabili k nadaljevalnemu srečanju s predajo “domače naloge”, ki bo udeležence dodatno spodbudila k takojšnji implementaciji novih znanj v pedagoško prakso.
Po opravljeni aktivnosti bodo svoje izkušnje lahko primerjali na “follow-up” srečanju, ki se bo zaključilo s kratkim preizkusom znanja. Srečanje preko ZOOM-a, ki traja 4 pedagoške ure, bo tako skupaj s samostojno opravljeno aktivnostjo in preizkusom znanja udeležencem omogočilo potrdilo o udeležbi na nadaljevalnem srečanju v obsegu dodatnih 8 pedagoških ur.
Termini bodo znani naknadno, predvidoma pa bo posamezno “follow-up” srečanje izvedeno 10-14 dni po koncu izbranega izobraževanja. Potekalo bo preko spletne platforme ZOOM ali v prostorih Centra Motus v Ljubljani.
Na "follow-up" srečanje se lahko prijavite že skupaj z izbranim izobraževanjem v zgornji prijavnici ali naknadno po izvedenem izobraževanju.
Cena: dodatnih 35 € za udeleženca