poletna delavnica učenje učenja

Želite, da bi se vaš otrok samostojno učil, hkrati pa bi čas, namenjen učenju kakovostno izkoristil?

Kakšne tehnike in strategije lahko uporabljamo za boljše pomnjenje?

Zakaj nas je strah pred ocenjevanjem znanja in kako ga premagati?

Vabimo otroke od 5. do 9. razreda, da se nam konec poletja pridružijo na enotedenski delavnici, na kateri bodo v 10 pedagoških urah urah (5 x 120 min) dobili praktične odgovore na številna vprašanja v povezavi s šolsko uspešnostjo in učenjem. Delavnica bo potekala na sproščen način, kjer bomo preko zabavnih in zanimivih dejavnosti spoznavali načine učenja, s katerimi bomo naslednje šolsko leto lahko pričeli samozavestno in uspešno.

Pogosto mislimo, da so za otrokov šolski uspeh pomembne le njegove intelektualne sposobnosti in trud, ki ga otrok nameni usvajanju učne snovi. To drži, vendar je za učno uspešnost izjemnega pomena tudi pravilna raba učnih strategij.

Ustrezne učne strategije in organizacija učenja imata pomemben vpliv na šolsko uspešnost učenk in učencev. Kvalitetno usvajanje znanja za posameznika ni vedno samoumevno, zato je potrebno otroke načrtno usmerjati in jim svetovati pri učenju.

Ustrezne učne strategije ne pomenijo le, da otrok pozna različne načine učenja, temveč da strategije samostojno uporablja pri svojem učenju, ob tem učenje ustrezno časovno in prostorsko načrtuje, si zastavlja dosegljive cilje, samostojno nadzoruje svoj proces učenja in prepozna moteče dejavnike.

Dejavnosti bodo v začetku predstavljene s teoretičnega vidika, nato pa bodo sledili številni praktični primeri. V teoretičnem delu bomo na otrokom razumljiv način razložili, kako se naši možgani odzivajo v določeni učni situaciji, za lažje razumevanje pa bomo nato vsebine podkrepili še s konkretnimi primeri iz vsakodnevnega življenja. Po teoretičnem delu bodo otroci individualno ali v manjših skupinah sodelovali v praktičnih, zanimivih in tudi zabavnih nalogah.

Vsebina delavnice

 

Delavnica je razdeljena na več delov, kjer se bosta prepletali teorija in praksa. V prvem delu bomo raziskovali osnovne vidike učenja in različne učne stile. S pomočjo zabavnega kviza bomo odkrili, kateri učni stil nam najbolj ustreza, nato pa bomo skupaj ugotovili, katere učne strategije so najbolj učinkovite za posamezen stil.

Drugi del bo namenjen organizaciji časa in učnega prostora ter postavljanju dosegljivih ciljev. Naučili se bomo, kako urediti svoj delovni prostor in učne pripomočke, kako načrtovati čas za učenje ter si zastaviti ustrezne cilje. Pravilna organizacija in postavljanje ciljev nam bo omogočala, da bomo novo znanje osvajali postopoma ter na koncu znali tudi sami oceniti svoj napredek.

Osrednji del delavnice bo posvečen spoznavanju učnih strategij, drugačnih pristopov, zanimivih mnemotehnik za boljše pomnjenje informacij in pripravi na ocenjevanje znanja.

Na koncu delavnice bomo povzeli vse, kar smo se naučili, in novo pridobljeno znanje povezali v celoto. Skupaj bomo načrtovali učenje od začetka do konca učnega procesa, da bo naše šolsko leto kar se da uspešno.

Delavnica ponuja priložnost, da preživimo poletne dni na poučen in koristen načun in se v prijetni družbi in sproščenem okolju pripravimo na novo šolsko leto!

»Moj sin je imel tekom celotnega šolanja veliko težav z učenjem, koncentracijo, šele v višjih razredih mi je učiteljica rekla, da sin potrebuje več časa za naloge in reševanje testov ter da ne zna izkazati znanja, za katerega se vidi, da ga ima. S pomočjo delavnice so se težave zmanjšale, sin je dosegal boljše rezultate, prav tako pa je postal bom samozavesten in skoncentriran. Zelo sem zadovoljna, da smo imeli možnost obiskovati Center Motus.«

Zadovoljna mami

»Rada bi se vam vsem skupaj zahvalila. Pri šolskem delu smo opazili, da ima sin težave z organizacijo, hitrostjo reševanja nalog in priklicem informacij iz spomina. Zares ste se potrudili z vsemi temi igrami, učenjem, da sedaj nima več takšnih težav in kar je pomembno, da je bolj samozavesten. Kot mama vem, da otroci v šoli pridobijo veliko količino informacij. Resnično vam priporočam, da peljete otroka k najboljšim strokovnjakom... Priporočamo!«

Mami Anja

Mnenje enega od udeležencev minulih izvedb:

kako se učiti, povratna informacija

Vrsto let so strokovnjaki verjeli, da se učenci učnih strategij naučijo tekom odraščanja. Po opravljenih raziskavah so ugotovili, da veliko učencev pravilne učne strategije usvoji le, če so vključeni v neposredno poučevanje teh strategij.

Izkoristite priložnost in prijavite svojega otroka na delavnico!

O izvajalki

Program bo izvajala mag. prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, Anja Bregar, ki v Centru Motus izvaja strokovne individualne obravnave otrok z razvojnimi in učnimi težavami.

Z otroki se ukvarja in jih poučuje že od svojih srednješolskih let, ko je kot mentorica sodelovala na taborih, letovanjih in različnih tedenskih aktivnostih. Svojo ljubezen do dela z otroki in mladostniki je nato razvijala s študijem specialne in rehabilitacijske pedagogike, sedaj pa na osnovni šoli izvaja dodatno strokovno pomoč otrokom z učnimi težavami.

Pri svojem delu upošteva unikatnost vsakega otroka in skupaj z njim skuša usvojiti začrtane cilje.

Kdaj in kje:

Delavnica poteka v prostorih Centra Motus na Zaloški 69 v Ljubljani.

Poletna izvedba poteka od ponedeljka do petka, 19. – 23. 2024, od 10:30 do 12:30.

Cena:

 

Cena 13-urne delavnice za »Učimo se z glavo – manj časa, lažji koraki in boljši rezultati« s temeljito obravnavo vseh pomembnih vidikov učenja, pridobivanja in izkazovanja znanja, znaša 190 €.

Za učence, ki so že (bili) vključeni v druge programe Centra Motus, nudimo 10% popusta.

Zaradi kakovosti dela je število prijav OMEJENO.

Prijave zbiramo preko spodnjega obrazca.

Prijavni obrazec - poletni program "Učimo se z glavo"

5 + 3 =

Naročanje in povpraševanja

E-mail: sprejemna@center-motus.si

Telefon: 070 688 676 (vsak delovni dan med 09.00 in 12.30 – če se ne javimo, vas pokličemo nazaj)