Izobraževanje za pedagoške delavce in študente: Razumeti in podpreti – modifikacija vedenja otrok z avtizmom

izobraževanja za pedagoške delavce, modifikacija vedenja otrok z avtizmom

 

Če želimo otrokom z avtizmom pomagati, se jih moramo naučiti razumeti. Kadar jih njihovo nepredvidljivo, nenavadno, lahko tudi razdiralno vedenje ovira pri razvijanju lastnih potencialov, učenju in zadovoljivem vključevanju med sovrstnike, govorimo o neželenem vedenju.

Program izobraževanja je vsebinsko dobro strukturiran, tako da pedagoške delavce postopoma vodi od poznavanja temeljnih značilnosti otrok z avtizmom, do prepoznavanja in pravilnega razumevanja različnih oblik njihovega vedenja ter usvajanja učinkovitih intervencij za preprečevanje in zmanjševanje neželenega vedenja, ki sledijo sodobnim strokovnim smernicam in temeljijo na pozitivnem in otroku prijaznem pristopu.

 

Cilji izobraževanja:

  • seznaniti se s poglavitnimi značilnostmi otrok z avtizmom,
  • spoznati koncept podpore pozitivnemu vedenju,
  • naučiti se opredeliti neželeno vedenje po shemi ABC,
  • naučiti se prepoznati funkcijo neželenega vedenja,
  • spoznati temeljne strategije učinkovitega preprečevanja neželenega vedenja.

 

Zainteresirani udeleženci izobraževanja se bodo lahko kasneje udeležili tudi "follow-up" srečanja, ki bo nudilo dodaten čas za poglobljeno razpravo, zastavljanje dodatnih vprašanj in predstavitev še več praktičnih primerov.

Mnenja udeležencev izobraževanja:

Udeleženka izobraževanja 27.-28. 11. 2020

 

"Ob enem pa še enkrat pohvalim predavanje, ki je bilo zelo dobro, najboljše od vseh, katerih sem se udeležila. Odnesla sem veliko novih informacij, ki mi sedaj zelo pomagajo pri delu z dečkom avtistom."

 

Udeleženka izobraževanja 27.-28. 11. 2020

 

"To je bilo predavanje z veliko začetnico. Veliko koristnih informacij, govorjenje in ne branje, kot smo vajeni od mnogih priznanih predavateljev. V glavnem, čudovito. Vsekakor mi ni bilo škoda časa, ki sem ga namenila poslušanju."

 

Udeleženka izobraževanja 19.-20. 3. 2021

 

"Pohvaliti želim izvedbo izobraževanja, ker je bilo zastavljeno tako, da smo lahko sodelovali, izpostavljali svoje primere, dobili konkretne odgovore."

 

Udeleženka izobraževanja 19.-20. 3. 2021

 

"Pohvaliti želim predavateljico, njeno strokovnost ter konkretnost. Zelo pozitivno, da se teorija vnaša v prakso, torej opis konkretnih primerov."

 

Udeleženke izobraževanja 21.-22. 1. 2022

Udeleženka izobraževanja 21.-22. 1. 2022

"Točno to sem potrebovala pri svojem delu, saj se velikokrat sprašujem ravno o namenu neželenih vedenj učencev, pri čemer mi bo zelo pomagalo znanje, ki nam ga je podala gospa Tina. S tem znanjem lahko bolje opravljam svoje delo, se bolje soočam z neželenim vedenjem in resnično pomagam otrokom, s katerimi se srečujem. "

Udeleženka izobraževanja 21.-22. 1. 2022

"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da je bilo predavanje zelo konkretno zastavljeno (takojšnji prenos iz ter v prakso, ni bilo samo teoretiziranje), bilo je zastavljeno na način, da smo lahko res sledili in nam pozornost ni uhajala (odmori, vnašanje informacij v zapiske, skupinsko reševanje primerov). "

Udeleženka izobraževanja 21.-22. 1. 2022

"Super ste! Že več časa vas spremljam preko socialnih omrežij in sem zelo zadovoljna z izobraževanjem. To je bilo prvo vaše izobraževanje, ki sem se ga udeležila, in najverjetneje ne bo zadnje. Hvala vam!"

Udeleženka izobraževanja 20.-21. 1. 2023

 

"Pohvaliti želim strokovnost predavateljice, da se je posvetila vsakemu zastavljenemu vprašanju in da je z nami delila konkretne izkušnje in konkretne situacije in materiale, ki nam bodo v pomoč pri delu."

 

Udeleženka izobraževanja 20.-21. 1. 2023

 

"Pohvaliti želim predavateljico, njeno obširno znanje in podajanje konkretnih napotkov za delo z otroki. Zahtevna vsebina je bila predstavljena na razumljiv način."

 

Udeleženci izobraževanja 19.-20. 1. 2024

 

Udeleženci izobraževanja 7.-8. 3. 2025:

 

Izvajalka:

dr. Tina Rehberger Povše, univ. dipl. psih., specializantka klin. psih.

Datum izvedbe in lokacija:

Naslednja izvedba bo v šolskem letu 2025/26, predvidoma 6. in 7. marca 2026 (petek popoldne in sobota dopoldne).
Izobraževanje bo v celoti potekalo preko spletne platforme ZOOM.

Trajanje:

10 pedagoških ur (v 2 dneh)

Izobraževanje je namenjeno:

pedagoškim delavcem, zaposlenim v rednih, prilagojenih in posebnih programih za predšolske in mlajše šolske otroke - 1. triada OŠ (npr. vzgojitelji, učitelji, izvajalci DSP, svetovalni delavci, spremljevalci) in študentom ustreznih pedagoških študijskih programov

Cena:

  • 105 € na udeleženca v primeru prijave do 14 dni pred izvedbo; 125 € ob prijavi v zadnjih 14 dneh pred izvedbo
  • 20 % popusta za študente

Potrdilo:

Vsi udeleženci prejmejo potrdilo o prisotnosti na strokovnem izobraževanju v obsegu 10 pedagoških ur, ki ga strokovni delavci, zaposleni na področju vzgoje in izobraževanja, lahko uveljavijo tudi za dodelitev 0,5 točke za napredovanje v nazive.

V primeru udeležbe na "follow-up" srečanju bodo udeleženci pridobili potrdilo o dodatnih 8 urah, in sicer z udeležbo na srečanju (4 pedagoške ure) + samostojnim delom v obliki domače naloge in preizkusa znanja (4 pedagoške ure).

 

O izvajalki:

 

Dr. Tina Rehberger Povše je psihologinja, predana raziskovanju in kliničnemu delu na področju psihologije otrok in mladostnikov. Poklicna pot jo je pripeljala do Ambulante za avtizem na Pediatrični kliniki v Ljubljani, kjer je del multidisciplinarnega diagnostičnega tima. Bogate izkušnje s področja diagnosticiranja in obravnave otrok z avtizmom pridobiva doma in v tujini.

V preteklosti je soorganizirala več odmevnih mednarodnih izobraževanj s področja avtizma, kot predavateljica pa že več let sodeluje v programih profesionalnega usposabljanja pedagoških delavcev. Svoje znanje s področja razvojne psihologije in otroške igre je dodatno nadgradila z doktorskim študijem na Oddelku za psihologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani, v okviru katerega si je prizadevala za vpeljevanje modela integriranih igralnih skupin v programe predšolske vzgoje. Zaključila je tudi II. stopnjo izobraževanja iz vedenjsko-kognitivne terapije, svoje usposabljanje pa zdaj nadaljuje kot specializantka klinične psihologije.

Tina Rehberger Povše, Center Motus

Prijave:

PRIJAVNICA (KLIKNI TUKAJ)

V primeru premajhnega števila udeležencev bo izobraževanje odpovedano. O tem vas bomo pravočasno obvestili in vam v celoti povrnili plačano prijavnino.

V primeru vaše odjave do 14 dni pred izvedbo vam povrnemo celotno že plačano kotizacijo; v primeru odjave 7-14 dni pred izvedbo vam povrnemo 50 % kotizacije; v primeru odjave v zadnjih 7 dneh pred izvedbo kotizacije ne vračamo!

 

izobraževanje za pedagoške delavce, preprečevanje neželenega vedenja otrok z avtizmom

"Follow-up" srečanje je nadaljevalno srečanje za udeležence izbranega izobraževanja. Na "follow-up" srečanju bo na voljo dodaten čas za poglobljeno razpravo, izmenjavo izkušenj in predstavitev lastnih primerov na podlagi “domače naloge” oz. aktivnosti. Ob koncu izbranega izobraževanja bodo namreč predavatelji udeležence povabili k nadaljevalnemu srečanju s predajo “domače naloge”, ki bo udeležence dodatno spodbudila k takojšnji implementaciji novih znanj v pedagoško prakso.

Po opravljeni aktivnosti bodo svoje izkušnje lahko primerjali na “follow-up” srečanju, ki se bo zaključilo s kratkim preizkusom znanja. Srečanje preko ZOOM-a, ki traja 4 pedagoške ure, bo tako skupaj s samostojno opravljeno aktivnostjo in preizkusom znanja udeležencem omogočilo potrdilo o udeležbi na nadaljevalnem srečanju v obsegu dodatnih 8 pedagoških ur.

Termini bodo znani naknadno, predvidoma pa bo posamezno “follow-up” srečanje izvedeno 10-14 dni po koncu izbranega izobraževanja. Potekalo bo preko spletne platforme ZOOM ali v prostorih Centra Motus v Ljubljani.

Na "follow-up" srečanje se lahko prijavite že skupaj z izbranim izobraževanjem v zgornji prijavnici ali naknadno po izvedenem izobraževanju. 

Cena: dodatnih 35 € za udeleženca