Vsak otrok si želi biti uspešen, marsikateri  pa kljub vloženemu trudu zaradi čustvenih dejavnikov (treme, strahu) ne dosega pričakovanih rezultatov.

– Se tudi vaš otrok sooča s strahom pred ocenjevanji?

– Doživi blokado, ko mora pred skupino predstaviti  plakat ali recitirati pesem?

– Doživlja pred ocenjevanji telesne znake (nespečnost, glavobole, bolečine v trebuhu, omotico …)?

–  Se na ocenjevanjih ne more zbrati in posledično ne more pokazati svojega znanja, čeprav je doma znal vso snov?



Strah pred ocenjevanji je eden najpogostejših strahov, s katerimi se srečujejo učenke in učenci. V kolikor je strah pred ocenjevanji dolgotrajen in učenca_ko pomembno ovira pri izkazovanju znanja, je lahko to znak testne anksioznosti. Testna anksioznost je psihološko stanje, v katerem učenci doživljajo izjemno stisko in tesnobo pred in med ocenjevanji znanja (šola, izpiti ali drugi pomembni mejniki). Medtem ko mnogi ljudje doživijo določeno stopnjo stresa in tesnobe pred in med izpiti (večkrat to označimo kot “pozitivna trema”) pa lahko tesnoba pri ocenjevanju znanja dejansko znižuje uspešnost, saj možgani ne zmorejo priklicati in uporabiti naučenih informacij.  

Na 4-urni delavnici bomo spoznali mehanizme delovanja strahu ter različne tehnike za soočanje z njim. Tehnike bomo seveda tudi preizkusili, tako da jih bodo otroci lahko neposredno uporabili pred ocenjevanji, nastopi ter drugimi stresnimi situacijami.


Delavnica je primerna za:

– za učenke in učence, ki jih je strah pisnih in ustnih ocenjevanj znanja
– za športnice in športnike, za glasbenice in glasbenike, ki imajo pred nastopi veliko tremo in si želijo to tremo zmanjšati oz. jo uporabiti sebi v prid
– za učenke in učence z učnimi težavami, ki jim strah pred ocenjevanji znanja še dodatno znižuje učno učinkovitost

+ vse ostale, ki bi radi izvedeli, kako lahko v stresnih situacijah zmanjšujejo stres in strah ter so posledično bolj uspešni.

Delavnica je oblikovana v obliki praktičnih nalog in vaj, ki jih bodo učenci izvajali skupaj z izkušeno izvajalko delavnice.


O izvajalki:

 

 

 

Marina Vidmar je po poklicu univerzitetna diplomirana psihologinja. Že od zaključka študija dela na področju vzgoje in izobraževanja. Poklicno kariero je začela v svetovalni službi Škofijske klasične gimnazije, nadaljevala kot svetovalna delavka in izvajalka dodatne strokovne pomoči na več ljubljanskih osnovnih šolah.

V Centru Motus izvaja diagnostično ocenjevanje otrok in mladostnikov, odkrivanje nadarjenosti in karierno svetovanje. Svoje prednosti pri delu z otroki in mladostniki vidi v bogatih izkušnjah pri delu z vsemi deležniki vzgojno-izobraževalnega procesa – učenci, učitelji, starši in vodstvom šole ter pokrivanju vseh temeljnih področij dela s šolajočimi se otroki in mladino: delo z učenci s posebnimi potrebami, odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci, karierno svetovanje, svetovalno delo s starši pri učnih in čustveno vedenjskih težavah…

»Strah pred ocenjevanjem se hrani z neznanjem; več ko veš o testu, snovi in svojih strahovih ter kako jih lahko premagaš, več možnosti imaš da strah pred ocenjevanjem premagaš!«


Vsak udeleženec poleg obširnega znanja o učenju prejme tudi:

– osvežitve in prigrizke
– ves tiskan material in delovne liste potrebne za delavnico
– kratek seznam ključnih pomembnih informacij za osvežitev spomina
– nova poznanstva in prijatelje.


Kdaj in kje:

Datum naslednje izvedbe še ni znan. Trenutno zbiramo informativne prijave.


Cena:

Cena 4-urne delavnice s temeljito obravnavo strategij preprečevanja strahu pred ocenjevanjem znaša 90 €.

Cena za učence, ki so že (bili) vključeni v druge programe Centra Motus, nudimo 20% popusta.

Zaradi kakovosti dela je število prijav OMEJENO.

Prijave zbiramo preko spodnjega obrazca.